Rowery

Jest 131 produktów.
Poniżej przedstawiamy aktualny stan naszych rowerów, niemniej jednak - pamiętaj! nie jesteśmy ograniczeni tak małą of...
Więcej

Podkategorie

  • Górskie

    Jest to bardzo rozległa i ogólna klasyfikacja - rower górski. Znajdą Państwo tutaj rowery dla amatora, który pragnie jeździć do pracy na rowerze i jednocześnie na tym samym cacku muc się pobawić w weekendy po za asfaltem, jak i również rowery dla osób, którzy szukają wrażeń i adrenaliny na rowerze, któremu żaden szlak górski nie będzie straszny. Znajdą się również modele rowerów sportowych. Językiem używanym w literaturze przedmiotu, rzec można że w tej kategorii znajdą się rowery: MTB, CROSS, XC, ENDURO, DOWN HILL, FREE RIDE, HARDTAIL, FULL-SUSPENSION, a wszystko to na kołach 26, 27,5 oraz 29 cali.

  • Miejskie / Trekking

    Postanowiliśmy połączyć kategorie rowerów miejskich razem z trekkingowymi. Muszę przyznać, że obydwie te dwie kategorie przez lata ewoluowały. Dawniej, gdy nie było mody na typową „holenderkę” w pewnym sensie hasło „rowery miejskie” były synonimem „roweru trekkingowego”. Jedno i drugie jest nastawione na komfort użytkowania, może być, a nawet powinno być dodatkowo „uzbrojone” w akcesoria typu bagażnik oraz błotniki, niemniej jednak trekking ma nam się kojarzyć z rowerem wycieczkowym (po asfalcie), zaś miejski rower z modnym, przepięknym kształtem, nietuzinkową stylizacją. W obydwu przypadkach napotkamy rowery z 26 oraz 28 calowymi kołami. Niektóre firmy komplikują nam kategorię, gdyż u nich zaciera się różnica pomiędzy cross’em a trekkingiem.

  • BMX / Dirt / Street

    Pomimo, że są to techniczne zupełnie inne rowery – BMX, Street, Dirt – posiadają tego samego odbiorcę. BMX jako klasyka od której wywodzą się powyższe dyscypliny nadaję się do tej samej jazdy i trików co rowery street oraz dirt (ale nie jest to już takie wygodne). Czepiając się – Street, jak i Dirt jest rowerem górskim tylko odpowiednio przygotowanym, do jazdy takiej jak na BMX’ie. Street jest to rower w którym wszystkie komponenty mają być jak najlżejsze, amortyzator o niskim skoku, a rama posiada taką geometrię, aby siodło było jak najniżej osadzone – i co na nim robimy? Tworzymi triki!. Dirt jest jego starszym bratem, który musi sobie dawać radę z bardzo specyficznymi chopami, przez co nie będzie już taki leciutki, gdyż musi wytrzymać większe „uderzenia” co determinuję również większy skok w amortyzatorze – i co na nim robimy? Skaczemy na chopach!.

  • Szosowe / Przełajowe

    Szosa… czas na prawdziwe kolarstwo! Tutaj znajdą Państwo rowery kolażowe dla amatorów, jak i profesjonalistów, którzy pragną posiadać rower najlżejszy i najszybszy w swojej klasie. Ale to nie wszystko! Cross jest rowerem górskim, który został stworzony tak aby było jak najbardziej uniwersalnie – zmieniono oponki, geometrie, troszkę ucywilizowano rower górski, który również się nada na asfaltowe spacery (ale je znajdziecie w kategorii rowery górskie). A co się stanie gdy to samo zrobimy z kolarzówką? Wyobraź sobie ramę, kierownicę, przerzutki – wszystko jak u kolarzówki, patrzysz na opony i nie wierzysz, duże, delikatnie grubsze i z bieżnikiem! I tutaj każda firma nazywa sobie to jak chce, często jest to podpięte pod cross, ale coraz częściej określa się takie rowery mianem roweru przełajowym.

  • Junior

    W juniorze znajdą Państwo wszystko to co powyżej, tylko że ładniejsze i w rozmiarze mini : ). Zapewniamy gwarancję najpiękniejszych dziecięcych rowerów!


Produkty na stronie

1

Produkty na stronie